TOP

In beeld: dit was de segmentatiedag Kids in Cast

Op maandag 4 februari vond de tweede segmentatiedag plaats in Cast. Het segment kids werd deze dag vertegenwoordigd door ruim 45 merken op de beursvloer.

 

 

De tweede segmentatiedag van Cast is achter de rug. Waar de bezoekersaantallen bij de segmentatiedag Sport tegenvielen, is dat bij kids anders: “Met een groot aantal bezoekers en tevreden exposanten mogen we spreken van een zeer geslaagde dag”, aldus Cast in een persbericht. Ruim 45 merken van zowel vaste- als gastexposanten die het segment kids in de branche vertegenwoordigen, waren aanwezig op de vernieuwde beursvloer op niveau 1 in Cast.

Charlotte van Maasakker, salesagent bij Brands Unlimited is ook tevreden: “Ik heb enkele nieuwe klanten mogen ontmoeten die erg enthousiast waren over de nieuwe collecties van Replay.” Hester Broekhuizen van Jochie heeft zich al aangemeld voor de tweede editie volgend seizoen: “Ik merkte voornamelijk dat de stands laagdrempelig zijn. Mijn collectie werd bekeken door bezoekers die niet zo snel de showroom binnenlopen en dat maakt dit event zeker de moeite waard.”

 

Cast&Fashion

De eerstvolgende segmentatiedag vindt plaats op 18 februari 2019. Dan staat het schoenencentrum in het teken van Fashion. Alle showrooms zijn geopend, maar de showrooms met fashionmerken vallen extra op. Daarnaast zijn er ook gastexposanten aanwezig op de beursvloer. De merken die er staan zijn als volgt:

 

  • Angulus
  • Baboos
  • By Jenn
  • Clarks
  • Colmar
  • Conchisa
  • Cruyff
  • D/A
  • Egos
  • Enrico Rossi
  • Giulia
  • Go Sexy
  • Hinson
  • HOFF
  • Hublot
  • Inuikki
  • Levi’s
  • Linkkens
  • Maria Lya
  • Mascolori
  • Melik
  • Miss Muller
  • MOA
  • Moonboot
  • Muller&Sons
  • Napapijri
  • Nathan Baume
  • Osaka
  • Paoli
  • Pedro Miralles
  • PME Legend
  • Proud Packaging
  • Ponche
  • Radikal
  • Rollies
  • Satorisan
  • Savelli
  • Sebago
  • Sixty Seven
  • SPM
  • United
  • Woden

 

Op de website van Cast kun je een actueel overzicht vinden van de merken die op 18 februari aanwezig zijn. Cast&Fashion is de derde segmentatiedag. De laatste segmentatiedag is op 4 maart (Cast&Comfort). Voor deze dag kunnen online tickets worden besteld. Naast de segmentatiedagen is er ook de driedaagse beurs Buy & Bloom van 24 tot en met 26 februari.

Bekijk hieronder een impressie van Cast&Kids:

Cast kids (1)

Cast kids (10)

Cast kids (11)

Cast kids (13)

Cast kids (4)

Cast kids (16)

Cast kids (2)

Cast kids (17)

Cast kids (3)

Cast kids (6)

Cast kids (9)