Nieuwsgierig naar de artikelen achter de inlog van schoenvisie.nl?

30 dagen gratis toegang

TOP

Hoe gaat het met Angulus? [interview]

Birkit Kroon en Koen Rigter van importeur/agentuur Beer & Cheese vielen voor de kwaliteit en het vakmanschap van het Deense schoenenmerk Angulus. In november 2015 introduceerden ze het label voor de Nederlandse markt. “Dat Scandinavië on trend is, heeft absoluut in ons voordeel gewerkt.”
Angulus werd voor winter 2016-2017 voor het eerst uitgeleverd. Hoe gaat het nu met het merk? Birkit Kroon, medeoprichter Beer & Cheese: “We begonnen met tien tot vijftien deuren, wat ook onze doelstelling was, en hebben het aantal verkooppunten voor winter 2017-2018 verdubbeld. Het is een leuke mix van winkels; schoenenzaken zoals Oxener in Apeldoorn, maar ook luxe (online) modezaken als Distinto Fashion in Doetichem en Orangebag.nl.” “De winkels met wie we nu samenwerken zijn erg tevreden over de kwaliteit, pasvorm en doorverkoop. Voor ons is dat belangrijk om een stabiele basis te leggen, waaruit het merk verder kan groeien.

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie

Neem een abonnement