TOP

Head of design Tamaris: ‘De focus ligt bij ons áltijd op het product’

Tamaris werd vorig jaar verkozen tot meest populaire moderetailer van Duitsland. Wat is het geheim van het merk? Dat en meer legde Schoenvisie voor aan Achim Tischer, Tamaris’ head of design.
Uit onderzoek van OC&C Strategy Consultants (december 2015, red.) bleek dat Tamaris de meest populaire moderetailer van Duitsland is. Hoe verklaar je het succes? Achim Tischer, head of design Tamaris: “We zijn product-driven, altijd geweest. In onze marketingcampagnes zie je ook terug dat de focus bij ons áltijd op het product ligt. Het klinkt misschien triviaal, maar de sleutel tot ons succes is een combinatie van kwaliteit, stijl en het feit dat je waar voor je geld krijgt.” Hoe gaat het met Tamaris in Nederland? “Nederland is een belangrijke markt voor ons. We hebben elf franchise stores en een vaste

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement