TOP

Hans Hondtong nieuwe uitgever Schoenvisie

Schoenvisie heeft per 1 juli een nieuwe uitgever: Hans Hondtong. Hij heeft bij diverse uitgeverijen gewerkt in sales- en uitgeeffuncties. Vanaf januari is hij als uitgever al verantwoordelijk voor het merk Automobielmanagement van Mybusinessmedia.

In zijn nieuwe verantwoordelijkheid zal Hans Hondtong zich richten op de verdere ontwikkeling van de merken TextiliaBengels en Schoenvisie, in het bijzondere de digitale toepassingen en de events. Hij volgt Corry Siegers op, die als interim-uitgever anderhalf jaar zorg heeft gedragen voor de drie titels binnen het fashion cluster.

Hondtong heeft jarenlange ervaring als uitgever en commercieel manager voor diverse print- en online producten met name binnen de food en horeca en het exploiteren van uitgeefconcepten voor derden in de profit- en non-profitsector. Hij heeft onder andere bij Wegener en Reed Business gewerkt en diverse projecten vanuit zelfstandigheid gedaan.

Hans Hondtong: “Met bijna twintig jaar ervaring als uitgever, bladenmaker en mediastrateeg ben ik er trots op nu leiding te geven aan het fashion cluster waaronder sterke merken TextiliaBengels en Schoenvisie. Allen bladen met een decennialange geschiedenis die ik graag voortzet, gecombineerd met crossmediale uitgeefconcepten en exclusieve events.”

Schoenvisie wordt sinds 2007 uitgegeven door de vlakbladenuitgever MYbusinessmedia met vestigingen in Deventer, Capelle aan den IJssel en Amsterdam.