TOP

Goosecraft blijft schoenenlijn ontwikkelen: ‘Maar altijd stoer, met veel boots’ [interview]

Het Nederlandse leermerk Goosecraft lanceerde in 2016 een tassencollectie en een schoenenlijn. Op de planning voor 2017 staat een monobrandstore. En medeoprichter Vincent van der Weijden ziet nog veel meer mogelijkheden.
In 2016 vierde Goosecraft het tienjarig bestaan. Wat is het meest veranderd in die tijd? “Sowieso het hele online gebeuren. En dan bedoel ik niet alleen voor de aankopen. Tussen de eerste oriëntatie en de aankoop gebeurt tegenwoordig zoveel dankzij internet. Het spontane shoppen is minder geworden. Consumenten weten alles van producten door blogs en reviews, tot het productieproces aan toe. En daarnaast zijn er nog de mensen die winkelen niet leuk vinden en ’s avonds in een half uur via internet bestellen waar ze normaal een dag voor kwijt zijn in de stad.” Hoe speel je daarop in? “Het

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie

Neem een abonnement