TOP

Goed doen op Black Friday: van korting doneren tot gebak voor de zorg

Het uit Amerika overgewaaide kortingsevent Black Friday zorgt in de mode- en schoenenbranche elk jaar voor discussies. Meedoen of niet? Meer en meer merken en retailers maken van de nood een deugd en zetten het koopjesfestijn in voor een goed doel. “Grijp het momentum aan om een positieve boodschap af te geven.”
Wel of niet meedoen aan Black Friday? Het is elk jaar een heet hangijzer in de retail, maar in deze coronatijden lijkt het hoofd van veel mode- en schoenenwinkeliers er al helemáál niet naar te staan. Uit polls van Schoenvisie en Textilia op social media, waarin werd gevraagd naar de animo voor Black Friday, blijkt dat respectievelijk 81 procent van de schoenen- en 61 procent van de modeondernemers dit jaar niet meedoet aan de kortingsdagen. We willen niet beweren dat deze poll representatief is voor de hele sector, maar de uitslag geeft een idee van het sentiment. Wat voor de

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement