TOP

GMS-actie voor Serious Request

Ook dit jaar neemt retailservice-organisatie GMS Group Nederland deel aan 3FM Serious Request.

Serious Request is de jaarlijkse actie van radiozender 3FM om geld in te zamelen voor het Nederlandse Rode Kruis.

GMS adviseert haar ondernemers om aan de actie deel te neme. Niet alleen vanwege het ondersteunen van een goed doel, maar ook om daarmee extra aandacht van consumenten te genereren.

Campagnemateriaal
GMS zorgt voor campagnemateriaal om schoendetaillisten bij deze actie te ondersteunen. Met een kant en klaar  draaiboek en een aantal posters kunnen winkeliers, die aangesloten zijn bij GMS, direct meedoen met deze  actie en extra publiciteit genereren. In het draaiboek staan de extra activiteiten omschreven die een ondernemer kan starten om de actie maximaal te ondersteunen, bijvoorbeeld door middel van een persbericht, een advertentie, Facebook, de winkeliersvereniging etc.  

1 euro
GMS adviseert winkeliers om van elk verkocht paar schoenen 1 euro te doneren aan Serious Request. Daarnaast zal iedere ondernemer nog 25 euro doneren. Inmiddels staat de teller op ruim 4000 euro voor de actie van Serious Request. 

Glazen Huis
Net als vorig jaar zal een medewerker van GMS namens de deelnemende winkeliers de Serious Request-dj’s in het Glazen Huis een symbolische cheque overhandigen. Deelnemers worden uitgenodigd om dinsdag 24 december 2013 mee te gaan naar Leeuwarden waar de cheque zal worden overhandigd.