TOP

GDS versterkt online-activiteiten

Al in de aanloop naar het evenement heeft GDS talrijke vernieuwingen voor zowel bezoekers als exposanten paraat. Onder het bekende adres www.gds-online.com gaat in december 2010 de nieuwe webpresentatie van GDS online. Nieuw dit seizoen is ook het toegangsmanagement voor bezoekers. Bij online-registreren voorafgaande aan de beurs krijgen ze een gratis eTicket.

De nieuwe homepage zal niet alleen een nieuwe design hebben, maar ook nieuwe, spannende thema’s. Meteen al op de startpagina valt er voor bezoekers regelmatig iets nieuws te ontdekken. Of het nu gaat om lifestylenieuws, hippe labels, de trend van het komende seizoen of de mogelijkheid tot interactieve uitwisseling met de schoenencommunity op Facebook en Twitter: de online-presentatie biedt de gebruikers ook in de periode tussen twee beurzen in nieuws over GDS en het actuele uit de branche. Nieuw dit seizoen is ook het toegangsmanagement voor bezoekers. Bij online-registreren voorafgaande aan de beurs krijgen ze een gratis eTicket. Gelijktijdig met de september-GDS start ook een nieuwe online-service: de GDS-matchmaker. Via deze gratis contact- en samenwerkingsmarkt kunnen producenten, handelaren en agenten los van de beurstijden en zonder lang te hoeven zoeken de passende gesprekspartner vinden. Lees verder »