TOP

Frans Muller lanceert nieuwe campagne: ‘We zetten groots in’

Frans Muller Benelux start in oktober met een grote winkeltraffic campagne die geen consument mag ontgaan. Hierin wordt de beschermende spray Collonil Carbon Pro uitgebreid onder de aandacht gebracht.

Het doel van de campagne is wat Frans Muller Benelux betreft duidelijk: niemand de winkel uit zonder een bus Collonil Carbon Pro. Om het product voor het voetlicht te brengen, zal vanaf oktober een commercial te zien zijn op televisie. Daarnaast is er een online campagne met een groot bereik. Hierbij valt te denken aan advertenties op Facebook en Instagram, maar er zijn ook Google Ads en Google Display advertenties. In al deze uitingen wordt duidelijk gemaakt dat Collonil Carbon Pro een must have is om (nieuwe) schoenen zo lang mogelijk mooi te houden. Frans Muller Benelux: ‘’We zetten echt groots in. Geen enkele schoenliefhebber kan er straks nog omheen.”

Voordeel

Detaillisten worden door Frans Muller uitgenodigd hun voordeel te doen met deze campagne. “Door de winkeltraffic campagne wordt de consument zodanig geactiveerd, dat de bal al voor het doel ligt. De retailer hoeft ‘m er alleen nog maar in te tikken. Oftewel, bij aankoop van een paar schoenen verkoopt de retailer bijna vanzelf een bus Collonil Carbon Pro.” Hiervoor kunnen verkooppunten zich (tot 18 september) inschrijven voor de +33% Carbon Pro actie. Dat betekent +33% meer Carbon Pro voor de retailer en de consument. Door mee te doen met de actie verschijnt de retailer automatisch op de store-locator op de landingspagina van de campagne. Alle uitingen in de media worden doorgeleid naar deze landingspagina.

Collonil Carbon Pro

Collonil Carbon Pro is de bestseller van Collonil. Deze krachtige waterproof bescherming is geïnspireerd op de carbon technologie en werkt als een ‘spray-on membrane’. Hierdoor ontstaat een onzichtbare structuur die zorgt voor een sterke bescherming tegen vocht en vuil. Deze premium spray is geschikt voor alle materialen.

Frans Muller Benelux

Frans Muller Benelux, winnaar van de Gouden Schoen 2019, is totaalleverancier van een compleet assortiment schoenverzorging, inlegzolen en accessoires voor de schoenenbranche. Het Groningse familiebedrijf, dat sinds 1853 bestaat, voert merken als  Collonil, Pedag, Nico, Ringpoint, Bergal, Haflinger, Piggy Proof en mr. Lacy, Shoeps en Muller&Sons.

Beeld: Frans Muller Benelux