TOP

Foot Fit en Podo Linéa kiezen voor samenwerking

Foot Fit (ANWR) en Podo Linéa (Garant) gaan samenwerken. In de ledenvergaderingen van zowel Foot Fit als Podo Linéa hebben de leden unaniem gekozen voor samenwerking.

De groep gaat onder één naam verder: Podo Linéa. Het nieuwe Podo Linéa telt zeventig leden met in totaal 75 winkels.

Het komend half jaar is voor alle Foot Fit-winkels een overgangsperiode. “In januari 2012 moet de samenwerking een feit zijn en gaan alle leden onder de naam Podo Linéa werken”, zegt manager Koos Jacobs.  

Nieuwe marketingstrategie
De organisatie gaat zich inzetten voor meer rendement in de schoenenspeciaalzaken. Er komt een nieuwe marketingstrategie die als doel heeft om de unieke eigenschappen van iedere aangesloten schoenenzaak optimaal richting de consument te communiceren. De Podo Linéa-leden krijgen ondersteuning in de marketing. De cross channel-filosofie moet voor extra traffic in hun winkels zorgen.

Volgens het management van Podo Linéa ontstaat door deze samenwerking binnen het comfortsegment “het sterkst denkbare inkoop- en marketingconcept van Nederland”.