TOP

Euro-Holland start met Shopology Masterclass

Euro-Holland start met een trainingsprogramma voor winkeliers. De Shopology Masterclass houdt de ondernemer, de winkel en het personeel tegen het licht.

Oprichter en eigenaar van Shopology Chantal Riedeman stelde de training getiteld ‘Shopology Masterclass’ samen. Het doel van deze training is beter inzicht te verkrijgen in het winkel- en koopgedrag van (potentiële) klanten en hoe het personeel klanten nog beter kan helpen meer te kopen.

Inhoud
De Shopology Masterclass bestaat in totaal uit vijf modules, De thema’s die tijdens de vijf bijeenkomsten worden behandeld zijn winkelomgeving, productpresentatie en verkooptechniek. Het programma moet leiden naar een betere omzet voor de ondernemer. De trainingen vinden plaats bij Euro-Holland in Nijkerk, bij de ondernemer op de winkelvloer en tijdens een inspiratietour bij Ikea. Dit laatste heeft te maken met de achtergrond van Chantal Riedeman, zij heeft ruime werkervaring binnen Ikea bij de analyse van het gedrag van de consument. Het Zweedse bedrijf zet in op het verleiden en leiden van de consument bij het doen van aankopen die vooraf niet gepland zijn.

Gestart
De eerste Shopology Masterclass is inmiddels van start gegaan. De ervaringen en resultaten van de deelnemende ondernemers worden gepresenteerd aan alle leden tijdens de Mode- & Informatieavond die Euro-Holland op maandag 11 februari 2013 organiseert. Op die avond geeft Euro-Holland ook het startsein voor de verdere uitrol van de Shopology Materclass.