TOP

Euro-Holland organiseert inkoopdagen herfst/winter 2013-2014

Schoeneninkoopvereniging Euro-Holland organiseert inkoopdagen voor het seizoen herfst/winter 2013-2014. Op de inkoopdagen zijn leveranciers aanwezig en kunnen leden individueel of samen hun collectie schoenen inkopen.

Het startsein voor de inkoopdagen wordt gegeven op de Mode- & Informatieavond op 11 februari 2013, voor de leden van Euro-Holland en hun personeel. De avond staat in het teken van ‘het verleiden, bereiken en beroeren van klanten‘. Op de Mode- & Informatieavond worden verschillende presentaties gehouden:

Masterclass Shopology
Chantal Riedeman deelt de ervaringen van de Masterclass Shopology, gericht op verleiden op de winkelvloer. Afgelopen najaar zijn vijf leden van Euro-Holland gestart met een pilot van de masterclass, waarbij de winkel, de presentatietechnieken en de verkooptechnieken tegen het licht werden gehouden.

Passie uit de Polder
Pieter Monsma, ook wel De Passieboer genoemd, presenteert Passie uit de Polder. Of u nu schoenen of vis verkoopt, met passie verkoopt u beter. Pieter Monsma spreekt over leven en werken vanuit en met een passie.

Mode informatie
Jan Agelink geeft ‘Mode informatie’ over het seizoen voorjaar/zomer 2013, zodat leden van Euro-Holland hun klanten nog beter kunnen adviseren. Jan Agelink sluit de avond af met een korte modepresentatie over het seizoen najaar/winter 2013-2014.

Ook op de agenda
Euro-Holland organiseert ook de Prime Brand Beurs op 18 februari, de Vroegkoopdag op 28 februari en de Fashion Day op 8 maart. Alle evenementen worden in Nijkerk georganiseerd.