TOP

Duifhuizen vernieuwt webshop

Tassen- en kofferketen Duifhuizen heeft de webshop vernieuwt. De lancering is onderdeel van de herpositionering van het bedrijf.

Duifhuizen blijft werken aan de herpositionering van het bedrijf. De tassen- en kofferketen heeft na het verbouwen van een aantal filialen nu ook een vernieuwde webshop– in samenwerking met ISM eCompany en Guilty People. “Het re-design draait geheel om de customer journey en het invullen van klantbehoeftes, zowel online als offline”, laat e-commerce manager Mark van der Stokker weten in een persbericht.

Voor het schetsen van de nieuwe website is eerst uitvoerig onderzoek gedaan naar het klantengedrag, waaruit bleek dat de customer journey begint op de mobiele telefoon. Daarom draait de site om mobile first.

Lees ook: Herpositionering Duifhuizen Koffers & Tassen: wat vinsen kenners ervan?

Kernwaardes

De vernieuwde website richt zich op de drie kernwaardes van Duifhuizen: persoonlijk, verrassend en servicegericht. “Onze klant verdient dezelfde behandeling op de webshop als dat ze in de fysieke winkels van onze specialisten ontvangen. We kijken continu naar de wensen van de klant en hoe we deze nog beter kunnen invullen. In de nabije toekomst gaan we met video content werken, daar is veel vraag naar. Met het re-design kunnen wij nu in die behoefte voorzien.“