TOP

Dubbel feest bij Burkely: nieuwe generatie viert 75-jarig jubileum [interview]

Het moederbedrijf van tassenmerk Burkely, Horsten Leatherfashion, vierde op 5 september het 75-jarig bestaan. Eigenaar Preben Horsten heeft als derde generatie een duidelijke visie op de toekomst. “We willen klanten over de hele wereld gelukkig maken met de tassen van Burkely.” Het staat in grote letters boven de ingang: welkom op Burkely’s ‘birthday bash’. Het tassenmerk heeft voor het 75-jarig bestaan alle registers opengetrokken, met een eigen festival op Experience Island in Loon op Zand. Bezoekers komen binnen door een brede gang met fotowanden, waarop de speciale jubileumcollectie te bewonderen is. Vervolgens stappen ze een grote festivaltent in. Er zijn

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement