TOP

Dolcis viert honderdste schoenenwinkel

Met het nieuwe filiaal in Maastricht heeft Dolcis de honderd bereikt. Tegelijk met de viering van deze mijlpaal komt de schoenketen met een nieuwe slogan: 'verrassend & betaalbaar'.

Ter ere van het honderdste filiaal houdt Dolcis allerlei landelijke acties. In de maanden augustus en september kunnen klanten het kassabonnummer van hun aankoop via de website invoeren, elke honderdste klant krijgt het aankoopbedrag terug. Eerder opende Dolcis al een webwinkel.

De schoenketen is onderdeel van Hoogenbosch Retail Group en met honderd filialen de grootste schoenformule binnen deze retailorganisatie. Invito, Manfield en PRO Sport vallen ook onder deze organisatie.

De eerste Dolcis-winkel werd in 1976 geopend in de Spuistraat in Den Haag. Al snel daarna opende de keten ook winkels in Arnhem, Groningen, Haarlem en Rotterdam. De winkel verandert om de vijf jaar van concept. Voor de komende jaren zal het concept van de schoenenketen ‘verrassend & betaalbaar’ zijn.