TOP

Digital Fashion Week 2021 van start

De Digital Fashion Week is begonnen. Bekijk hier de nieuwe (schoenen)collecties, bezoek een lezing of ga netwerken. De online modebeurs is nog geopend tot en met donderdag 28 januari.

Tijdens de Digital Fashion Week 2021 zijn ongeveer 150 merken online aanwezig om hun nieuwe collecties te tonen. Dat gaat niet alleen om mannen- en vrouwenmode, want ook schoenenmerken zijn van de partij. We vinden er merken als Bugatti, Maluo, Xsensible en alle merken van de Wortmann Group (Tamaris, Caprice, Jana, s.Oliver en Marco Tozzi).

Programma

Van 10 uur ’s ochtends tot 5 uur ’s middags is er een uitgebreid programma dat bestaat uit trendtalks, paneldiscussies en lezingen van onder anderen trendwatcher Christine Boland, mannenmode-expert Edwin van den Hoek en socialmediaspecialist Kirsten Jassies. Retailers kunnen hier bijvoorbeeld meer leren over duurzaamheid, bijgepraat worden over de nieuwste trends of discussies over de toekomst van de mode volgen. In het sideprogramma wordt ook dieper ingegaan op digitale verkoopmogelijkheden, met lezingen op het gebied van storytelling, e-commerce en de vraag hoe je Facebook en Instagram kunt inzetten als saleskanaal.

Speed dating

Even toe aan een pauze tijdens een volle beursdag of gewoon weer eens wat mensen ontmoeten? Tussen de middag en aan het eind van de beursdag staat speeddating op het programma. Voor de lunch of een borrel zal iedereen zelf moeten zorgen, maar ook het netwerken ontbreekt niet tijdens de Digital Fashion Week.

De Digital Fashion Week wordt georganiseerd door Fashion Cloud, met als officiële partners onder andere Euretco Fashion en TextilWirtschaft. Er doen zo’n 150 merken mee, waaronder A fish named Fred, Comma, Taifun, Juffrouw Jansen, Scotch&Soda, Mud Jeans, Tamaris, Dstrezzed, Olymp, Ted Baker, Pepe Jeans, Camel Active en Kyra & Ko.

Beeld: Digital Fashion Week