TOP

Deskundig personeel verdient volgens ABN Amro hoogste prioriteit *

De moderetail moet prioriteit geven aan deskundig personeel. Zo kunnen retailers in de toekomst onderscheidend blijven en winst te maken. Dat schrijft ABN Amro in een rapport.
Consumenten vinden dat de deskundigheid van winkelpersoneel tekort schiet, blijkt uit onderzoek van de bank onder ruim 4.000 consumenten. Zo vindt 53 procent dat bouwmarkten moeten investeren in de professionaliteit van hun medewerkers, 41 procent zegt dat elektronicawinkels hiervan werk moeten maken en 38 procent stelt dat in sportwinkels te weinig servicegericht personeel rondloopt. Transparanter   Volgens de bank is de gehele retail gebaat bij deskundige medewerkers. De markt is transparanter geworden en de consument veeleisender. Klanten willen gehoord worden en persoonlijk advies krijgen. Op deze punten moeten retailers zich onderscheiden. Ook mode- en schoenenwinkeliers zouden volgens de bank extra moeten

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement