TOP

De visie van Hein Van Bommel: ‘Dit jaar willen we online met 25 procent plussen’

Een winkel moet bij de tijd blijven, vindt Hein van Bommel (58), eigenaar van Van Bommel Schoenen in Breda. Hij gelooft in online groei, is goed geïnformeerd en trots op zijn nieuwe, spraakmakende, ‘gouden’ gevel. Ondernemen doet hij op gevoel. “Een bedrijf leiden is toch een beetje als het opvoeden van een kindje.”
Van Bommel Schoenen is een begrip in Breda en omstreken. Het klantenbestand telt bijna twintigduizend adressen, waarvan ongeveer de helft in de regio Breda. “De rest is verdeeld over Nederland, België en zelfs Duitsland”, vertelt eigenaar Hein van Bommel. Anno 2018 lijkt zijn winkel in niets meer op de zaak waarmee hij ruim dertig jaar geleden begon. “Gemiddeld vernieuw ik mijn interieur, pui en logo om de vijf jaar. Ik vind het belangrijk dat een winkel bij de tijd is. Tijdens de laatste grote verbouwing in 2017 hebben we enorme iPads in het interieur geïntegreerd, zodat klanten en medewerkers in

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement