TOP

De P van Plezier: ‘De verkoper wordt steeds belangrijker’

Tijdens de Experience Day in Cast gaf Chantal Riedeman van Shopology een presentatie over het belang van de P van Plezier. “Het grootste cadeau dat je je bezoeker kan geven is een lach.”
Ondernemen gaat niet alleen om zo veel mogelijk items verkopen en zo veel mogelijk geld binnenslepen. Tijdens de Experience Day in Cast in Nieuwegein (een dag speciaal gericht op winkelpersoneel waarbij ze sessies van merken bijwonen om advies en te krijgen en kennis te vergaren) gaf Chantal Riedeman van Shopology tijdens een plenaire sessie aan dat het met name om plezier gaat. “Het wordt steeds minder belangrijk wat je verkoopt, maar juist steeds meer hoe je verkoopt. De verkoper krijgt een steeds grotere rol.” "Mensen vergeten wat je gezegd hebt, maar niet welk gevoel je ze gegeven hebt.” Cijfers Riedeman

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement