TOP

Comeback kid: hoe tassenlabel Liebeskind Europa en Azië verovert vanuit Berlijn

Liebeskind Berlin maakt een comeback in Nederland met de opening van een nieuwe winkel in Amsterdam, met plannen voor meer winkels in de Benelux. Maar de ambities reiken verder dan ons land alleen, zegt managing director Fabian Krone. Ook de rest van Europa en Azië lonken. “Liebeskind is volwassen geworden.”
Foto's: Liebeskind Berlin De nieuwe brandstore van Liebeskind Berlin, aan het Koningsplein in Amsterdam, was nog niet eens officieel geopend of het tassenlabel kon het eerste succesje al vieren. Buiten stond een nieuwsgierige klant te wachten tot de deuren van het slot gingen en diegene schafte, eenmaal binnen, direct een van de meest exclusieve modellen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.

InloggenNeem een proefabonnement