TOP

Bumper en Andrea Montelpare in virtuele showroom Waalwear Kids

Vanaf volgend seizoen maken de schoenen van Bumper en Andrea Montelpare de collecties in de virtuele showroom van Waalwear Kids nog levensechter.

Nancy Reints-Grifhorst, brandmanager van de Italiaanse schoenenmerken Bumper en Andrea Montelpare gaat schoenen leveren aan Waalwear Kids: “Het is de bedoeling dat ik de styling van de Waalwear Kids merken wat schoenen betreft aanvul. Hiermee zullen de collecties in hun virtuele showroom nog beter tot hun recht komen.”
Het idee ontstond toen Nancy en haar vader Henk Grifhorst (eigenaar van kinderkledingzaak ’t Schooltje in Amsterdam)  de virtuele showroom van de Nederlandse kindermodeleverancier gedemonstreerd kregen tijdens Pitti Bimbo. De juiste schoenen maken een outfit nog levensechter, vonden ze.

Onderscheidend
“Zoiets is toch de bedoeling wanneer je je merken optimaal wilt visualiseren”, vindt Nancy. “Ik ben heel blij met deze samenwerking, maar ik denk ook dat het voor de kleine middenstand belangrijk is om onderscheidend zijn en de warenhuizen voor te blijven.  

“Ik ben heel blij met deze samenwerking, maar ik denk ook dat het voor de kleine middenstand belangrijk is om onderscheidend zijn en de warenhuizen voor te blijven. Hiervoor zul je het in het hogere segment moeten zoeken, waarbij niet alleen de service, maar ook de juiste look heel belangrijk is. Inkopers, die geïnteresseerd zijn die geïnteresseerd zijn in de schoenen van Andrea Montelpare en Bumper, kunnen die bij mij inkopen.”