TOP

Bronx Roadshow moet klanten naar de winkel trekken

Als consumenten wegblijven uit fysieke winkels moet je wat als retail ondernemer. Daarom heeft Bronx iets bedacht om retailpartners te helpen de business naar zich toe te trekken: De Bronx Roadshow.

Het belangrijkste onderdeel van de roadshow is de Bronx bus, die sinds 1 september door Europa rijdt om retailers te helpen om de klantervaring te intensiveren door wat ‘freedom & happiness’ toe te voegen. Onder het genot van een drankje, een hapje en wat entertainment kan de consument de fashion-forward sneakers, club booties en stoere western boots van Bronx bekijken.

De Bronx Roadshow is een innovatief marketingtool om de naamsbekendheid van Bronx te versterken en daarmee de omzet van hun retail partners te vergroten. Het grote aantal Bronx social media followers en de samenwerking met bekende influencers en merkpartners moet hier verder aan bijdragen. Bovendien zal de Bronx bus worden ingezet op retail evenementen en beurzen, zoals onlangs op de Gallery beurs in Düsseldorf.

De Bronx bus is coronaproof. Net als bij een gewone bus stappen bezoekers voor in en achter weer uit. Bij de ingang liggen Bronx mondkapjes en er mogen maar niet meer dan drie gasten tegelijk in de bus. Gasten die uitstappen komen uit in een lounge ruimte onder de gigantische tentluifel van de bus.

Beeld: Bronx