TOP

Bristol heropent filiaal met nieuw winkelconcept in Den Helder

Bristol heeft in Den Helder het filiaal aan de Marsdiepstraat heropend. De schoenen- en kledingketen heeft het pand van 970 vierkante meter volledig verbouwd volgens het nieuwe Bristol-winkelconcept en brengt hier een groter sportaanbod.

Beeld: Bristol

Met de heropening van de 226ste Bristolwinkel in Nederland en België past deze volledig in het vernieuwde Bristolconcept. Dit concept is gebaseerd op het creëren van een ‘overzichtelijke, gezellige en inspirerende winkelervaring’, laat de keten in een persbericht weten. In Den Helder zien we daarom een ruimere opstelling, lagere schoenrekken en het gebruik van paspoppen die de collecties tot leven moeten brengen. Met het oog op het milieu is ook gekozen voor duurzame ledverlichting en besparende verwarmings- en koelingsinstallaties.

Shop-in-shop

In het nieuwe winkelconcept is meer ruimte voor de shop-in-shop van Coco Bella, een fashioncorner met schoenen en kleding van het eigen modemerk. Daarnaast zijn de leren schoenencollectie Excellent by Bristol en merkcollecties, waaronder Levi’s, Lee Cooper en Jack&Jones, nog steeds onderdeel van het Bristol-assortiment. Bovendien biedt de winkel in Den Helder klanten vanaf nu een breder sportaanbod met merken als Adidas, Fila, Puma en Skechers.

Succesformule

Elise Vanaudenhove, CEO van Bristol, is blij met de winkelopening: “We merken dat onze klanten het als erg prettig ervaren om weer fysiek te kunnen winkelen, daarom breiden we onze succesformule uit. We zijn erg trots op de heropening van ons filiaal in Den Helder, onze 226ste winkel. We kunnen niet wachten om onze klanten hier te verwelkomen.”

Beste Folder Award

Naast de opening in Den Helder heeft Bristol deze week nog meer te vieren. Het bedrijf viel in de prijzen tijdens de Beste Folder Award 2021. In totaal werden er in zeven categorieën prijzen uitgereikt waarbij Bristol de prijs voor Beste online folder in ontvangst mocht nemen. De verkiezing wordt elk jaar georganiseerd en is een initiatief van adviesbureau Q&A, in samenwerking met Spotta en Wepublish. De deelnemende folders werden door consumenten beoordeeld op aspecten als ‘lokaal’ en ‘overzichtelijk’ (papier) en ‘makkelijke navigatie’ en ‘snelheid’ (online).