TOP

Bread & Butter vernieuwt Sport & Street-concept

Modebeurs Bread & Butter heeft het nieuwe concept gepresenteerd voor de Sport & Street-afdeling. De belangrijkste veranderingen zijn de toevoeging van de nieuwe platforms B&B Boarding House en B&B Playground.

Sport & Street is één van de belangrijkste pijlers van de Duitse beurs Bread & Butter, die deze zomer van 7 tot en met 9 juli plaats vindt. In dit segment zijn vooral street- en sportswearmerken, zoals Lacoste, Onitsuka Tiger, Nike, New Balance te vinden. Ook zijn er een aantal kleinere streetwearmerken aanwezig.

B&B Boarding House
Nieuw zijn de platforms B&B Boarding House (op de eerste verdieping van de Sport & Street-hal in hangar 1) en B&B Playground (buiten voor hangar 1). Het B&B Boarding House is een voortzetting van B&B 1st floor, die tijdens de januari-editie 2010 van Bread & Butter werd geïntroduceerd. Dit platform wordt groter qua oppervlakte en richt zich op jonge kunstzinnige ontwerpers en kleine, individualistische merken.

B&B Playground
De B&B Playground is een vervolg op de vlooienmarkt, waar beursbezoekers tijdens eerdere edities allerlei spullen konden kopen. Deze Playground wordt een interactief gebied met wederom de vlooienmarkt, maar ook een zwembad, basketbalveld, skateboardbaan, barbecue, dj en presentaties van merken als Puma, Le Coq Sportif en 55DSL.

Nederlander
Deze veranderingen gaan samen met de lancering van de nieuwe website. Verantwoordelijk voor de nieuwe platforms is de 30-jarige Nederlander Joey Elgersma. Hij maakt sinds 1 maart 2010 deel uit van het B&B salesteam.