TOP

Bezoekers erg enthousiast over SPORT 2000 Professional Clinic Day

Op maandag 30 september organiseerde SPORT 2000 een Professional Clinic Day, gericht op het winkelpersoneel van SPORT 2000. Zo’n 50 personeelsleden afkomstig uit sportzaken verspreid over heel Nederland waren speciaal voor deze dag naar het SBC in Leusden gekomen.

Human Touch

SPORT 2000 stelt dat personeel de sleutel is naar de consument. Door de klant met een ‘human touch’, deskundig en inspirerend te benaderen onderscheidt SPORT 2000 zich van de rest.

Inhoud Clinic Day

Met deze Clinic Day helpt SPORT 2000 het personeel om morgen weer beter te zijn dan vandaag. Directeur, Terence Abrahamsen, trapte af met de aangescherpte internationale positionering van SPORT 2000 en benadrukte de belangrijke rol van de aanwezigen. De clinics werden verder gegeven door adidas, ASICS en Nike. Deze trainingen waren productgericht, maar ook gericht op de details waar de professionals het onderscheid kunnen maken. Naast deze merktrainingen gaf Thijn de Bont, social media marketeer bij ANWR-GARANT, een social media training en kregen de bezoekers tips en tricks tijdens de verkooptraining van Marloes Noij, van trainingsbureau MRLS.

Reacties

Tessa van SPORT 2000 Spijkenisse:
”Ik vond vooral het stuk over social media erg interessant, maar de rest eigenlijk ook.”

Amber van SPORT 2000 Zaltbommel:

“Vandaag was erg leerzaam, ik heb geleerd hoe ik het beste iets over kan brengen op de klant”.

Delano van SPORT 2000 Veldhoven:

“De Clinic van adidas sprak mij het meest aan. Sinds mijn vierde zit ik op voetbal, maar vandaag heb ik iets nieuws gehoord. Achtergrond informatie, waar ik hiervoor nog niet van op de hoogte was. Vandaag heb ik dingen geleerd die ik gelijk morgen in mijn werk kan toepassen”.