TOP

Bevlogen schoenenverkopers: ‘Je moet mensen beetpakken, omarmen en ongelooflijk in de watten leggen’

Goed winkelpersoneel is belangrijker dan ooit. Maar wie zijn deze topmedewerkers, en wat maakt ze zo goed? In deze serie vertellen enthousiaste en deskundige verkopers over hun vak. Dit keer: Els van Otterloo-Mijnster (38) van Van den Assem Schoenen in Hillegersberg. “Ik word blij van iemand die blij van mij wordt.”
Service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van het personeel hebben meer invloed op de klanttevredenheid dan bijvoorbeeld het assortiment of de prijzen, stelt ABN AMRO in de sectorprognose voor 2018. Met andere woorden: bevlogen en deskundig winkelpersoneel is belangrijker dan ooit. Maar wie zijn deze topmedewerkers en wat maakt ze zo goed in hun vak? In een serie verhalen stellen we ze voor. Dit keer: Els van Otterloo-Mijnster (38) van Van den Assem Schoenen in Hillegersberg, Rotterdam. “Ik heb in mijn lange loopbaan (34 jaar) veel verkoopsters zien komen en gaan, maar Els heeft precies datgene in zich waardoor onze gasten zich

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement