TOP

Autodrop en Floris van Bommel lanceren sneaker(s)

Schoenenmerk Floris van Bommel heeft in samenwerking met snoepfabrikant Autodrop twee sneakers uitgebracht; een eetbare en een draagbare.

“Altijd weer die Floris van Bommel”, begint het persbericht van Floris van Bommel en Autodrop. De twee lanceerde zowel een eetbare als een draagbare sneaker. De eetbare schoen is in het voorjaar van 2019 twee maanden lang te vinden tussen de roze cadillacs van de snoepfabrikant. Het model van het sneakersnoepje is ook uitgevoerd als echte (draagbare) Floris van Bommel & Autodrop sneaker.

Speciaal voor pers, dealers en intimi (en alle abonnees van Schoenvisie) creëerde van Bommel ook een blauw sneakersnoepje met de smaak ananas. Gemixt met roze cadillacs worden deze in de samplezakjes uitgedeeld aan de dealers. Abonnees van Schoenvisie krijgen bij Schoenvisie 2, die uitkomt op 19 februari, ook een samplezakje toegestuurd.

Floris van Bommel vertelt in het persbericht: “Hè hè, eindelijk had ik ook eens een snoepreisje! In de snoepfabriek van Autodrop mocht ik net zo lang proeven totdat we een nieuwe smaak hadden voor een blauw sneakersnoepje. Ananas is niet per se een smaak die je associeert met de kleur blauw, maar naast Gargamel weet sowieso eigenlijk niemand hoe blauw echt smaakt.”

Autodropsneakerblauwe snoep sneakertjes

Detailopname achterzijde autodropsneaker

Detailopname hiel  tong autodropsneaker

Autodropsneakerschoenendozen en snoepjes

Autodropsneakerschoenendoos1