TOP

Arnoud Reijmers versterkt team Podo Linéa

ANWR-Garant wil meer mankracht steken in het Podo Linéa-concept en stelt daarom Arnoud Reijmers aan als marketing vertegenwoordiger.

Met de aanstelling wil de organisatie meer marketingkennis en enthousiasme toevertrouwen aan het comfortschoenenconcept.

Functies
Reijmers gaat het marketingconcept van Podo Linéa leiden. Hierin zal Marisa Annegarn hem ondersteunen. Daan Keizer blijft ook een grote rol spelen voor de Podo Linéa-leden, hij heeft nu meer tijd om zich te richten op de inkoop van comfortschoenen en de collectie. Naast Podo Linéa gaat Arnoud Reijmers zich ook bezighouden met de marketing van Line Footwear. Dit doet hij met ondersteuning van Renske van Kooten, die fulltime bij het team van Line Footwear wordt gevoegd.

Marketingtools
Reijmers wil dat Podo Linéa zich nog sterker gaat onderscheiden. “Alles moet erop gericht zijn om de comfortspecialisten een meerwaarde te geven richting de consument”, vertelt hij. “Daarvoor zullen we alle benodigde marketingtools die hier effectief aan bij kunnen dragen op seizoensbasis inzetten. We zullen gaan werken met een strakke marketing kalender, die in een vroegtijdig stadium aangeeft wat we gaan doen. Deze zorgt voor meer interactie tussen de retailers en hun klanten en onderling tussen de Podo Linéa-deelnemers.”