TOP

Armani voorziet EasyTone van een nieuw ‘jasje’

Sport en mode gaan hand in hand deze dagen. Modegigant Armani en het klassieke sportmerk Reebok lanceerden begin dit jaar al een sportswear-collectie onder de naam EA7. De samenwerking is blijkbaar goed bevallen. Armani heeft een limited edition EasyTone sneakers mogen ontwerpen.

De EasyTone sportschoen van Reebok is ontworpen om de belangrijkste been- en bilspieren te tonen en te versterken met elke stap die je zet. Hoe? Door de geïntegreerde pods met moving air technology in de zool van de schoen. Consumenten lopen er letterlijk in weg en de sneakers zijn (zeker in Amerika) niet aan te slepen. De EasyTone billboards (echte blikvangers) met Kelly Brook en Helena Christensen als ambassadrices hebben vooral in Europa geholpen om de schoen aan de vrouw te brengen.

Armani details
Precies 1.111 paar EasyTone sneakers heeft Armani voorzien van een strakke, moderne look met zwarte bovenkant, een glanzende toplaag en krokodilachtige details. De EA/Reebok EasyTone schoenen zijn verkrijgbaar in geselecteerde Emporio Armani winkels en via de website vanaf 15 november 2010. Geleverd met drie verschillende kleuren (rood, zilver en zwart) veters zodat de klant de sneaker een persoonlijk tintje kan geven.