TOP

ANCI-wedstrijd moet Italiaanse schoenen promoten

De Nationale Vereniging van Italiaanse Schoenenfabrikanten, ANCI, is gestart met een internationale wedstrijd voor video-commercials. De spotjes moeten gaan over de topkwaliteit van Italiaanse schoenen.

“Doel van de competitie is, enerzijds, om duidelijkheid te krijgen over hoe jonge mensen uit de hele wereld denken over de sector die ANCI vertegenwoordigt. En, anderzijds, het ontwikkelen van nieuwe creatieve talenten om in Italië gemaakte schoenen te promoten,” zegt ANCI-directeur, Fabio Aromatici.
Jonge Franse, Duitse, Amerikaanse, Russische en Britse creatieven vertegenwoordigen voor de Italiaanse schoenenindustrie strategisch belangrijke exportmarkten. Zij worden opgeroepen om een concept uit te werken waarin kwaliteit en design, cultuur en geschiedenis, ambacht en innovatie van Italiaanse schoenen tot uiting komen.
De inzendtermijn sluit op 26 februari 2009. Meer informatie staat op de website: http://it.zooppa.com/

Micam
De winnende projecten worden gepresenteerd tijdens de komende editie van Micam ShoEvent. De internationale schoenenbeurs wordt georganiseerd door ANCI en vindt plaats van 4 tot en met 7 maart 2009 in Milaan.