TOP

Amsterdams sneakerlabel ETQ haalt miljoenen op: ‘We gaan in sneltreinvaart bouwen’

Het Amsterdamse sneakermerk ETQ haalt ondernemers Adriaan Mol (Mollie) en Sebastian Monteban (Brandfield) aan boord om het label met een miljoeneninvestering naar een hoger niveau te tillen. Oprichter en creatief directeur Patrick van der Woude wil internationaal uitbreiden en blijft ondertussen schaven aan de ultieme – en circulaire – schoen.
Foto: ETQ (met v.l.n.r. director of operations Hugo Castermans, investeerders Sebastian Monteban en Adriaan Mol en creatief directeur Patrick van der Woude) Het zijn klinkende namen die het Amsterdamse sneakermerk aan zich verbindt. Fintech-ondernemer Adriaan Mol maakte naam als oprichter van betaalserviceprovider Mollie en communicatieplatform Messagebird, Sebastian Monteban haalde recent het nieuws met de verkoop van zijn online juwelier Brandfield. Mol is al sinds 2012 op de achtergrond bij ETQ betrokken. Met Monteban – de twee kennen elkaar goed – is het team compleet. “Ik word hier zo blij van”, zegt medeoprichter en creatief directeur Patrick van der Woude van

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement