NIEUWEGEIN, 5 februari 2019 09:51 |
Toevoegen aan Mijn Schoenvisie
Vergroten
Meer berichten uit: Schoenen
Op 4 februari vond de segmentatiedag C.A.S.T.&Kids plaats in C.A.S.T. Het was de tweede segmentatiedag na C.A.S.T.&Sport eind januari. C.A.S.T.&Kids was een succesvolle dag met tevreden exposanten én geïnspireerde bezoekers.
Ruim 45 merken van vaste- en gastexposanten die het kidssegment in de branche vertegenwoordigen waren aanwezig op de vernieuwde beursvloer op niveau 1 in C.A.S.T. De exposanten waren tevreden.
Charlotte van Maasakker, salesagent bij Brands Unlimited, spreekt over een goede dag: “Ik heb enkele nieuwe klanten mogen ontmoeten die erg enthousiast waren over de nieuwe collectes van Replay.” Hester Broekhuizen van Jochie laat weten: “Een stand is laagdrempeliger dan een showroom. Mijn collectie werd bekeken door bezoekers die niet zo snel de showroom binnenlopen en dat maakt dit event zeer de moeite waard. Ik heb me meteen aangemeld voor de tweede editie!”
Segmentatiedagen C.A.S.T.&Fashion en C.A.S.T.&Comfort
Niet alleen kids staat in de spotlights dit seizoen. Op 24 januari vond al C.A.S.T.&Sport plaats. En na 4 februari staan er ook nog segmentatiedagen C.A.S.T.&Fashion (18 februari) en C.A.S.T.&Comfort (4 maart) op het programma. Voor deze dagen kun je ook alvast je tickets boeken!
Buy&Bloom
Naast de segmentatiedagen is er de drie-daagse beurs Buy&Bloom. Deze vindt plaats op 24, 25 en 26 februari. Hier worden alle segmenten uit de branche aan je gepresenteerd. Gebruik deze dagen om alle merken van de vaste en gastexposanten te bezoeken en daarop je inkopen te baseren. Tickets voor Buy&Bloom kun je hier gratis bestellen.
U moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen, klik hier om in te loggen.
Ik ben abonnee Activeer dan hier uw inlog. Met uw abonnement kunt u inloggen en toegang krijgen tot alle premium content op Schoenvisie.nl.
Ik ben geen abonnee