Tamaris introduceert sportieve T-Collection met eigen marketingconcept

Amsterdam, 26 januari 2017 17:51 | Tessa Bentvelsen

Voor herfst-winter 2017 presenteert Tamaris een nieuwe lijn die gericht is op ‘fashletics’: de T-Collection. De collectie wordt ondersteund met een eigen marketing concept.

Sportief blijft een look die in het modebeeld past en Tamaris gaat daarin mee met de nieuwe lijn T-Collection die vanaf herfst-winter 2017 wordt geïntroduceerd. Dat laat het schoenenmerk weten via een persbericht. Ook al brengt Tamaris al sportieve stijlen, bij de T-Collection zal nog meer de focus liggen op innovatief product design, lichtgewicht en flexibiliteit. “Het design van de T-Collection is zo op zichzelf staand dat consumenten het direct herkennen als een eigen collectie, zelfs zonder label. […] De lijn zorgt voor nieuwe doelgroepen en verbreedt de huidige.”

Marketing concept

De nieuwe collectie krijgt – voor het eerst – ook een eigen marketing concept. Tot nu toe richtte Tamaris zich alleen maar op de communicatie van de producten zelf door alles er omheen rustig te houden. Nu draait alles echter om luid, krachtig en bruisend van energie. Werp hieronder een eerste blik op de nieuwe campagne: