Kersting Agency voegt twee nieuwe merken toe

AMSTERDAM, 8 februari 2019 17:02 | Tessa van Glabbeek

Het agentuur Kersting Agency heeft twee nieuwe merken aan het portfolio toegevoegd: de comfortmerken Ströber en Piesanto.

Kersting Agency is de nieuwe vertegenwoordiger voor het Duitse Ströber en het Spaanse Piesanto. Beide merken zijn comfortmerken. Kersting is daarnaast al agent voor Perks.

Over Ströber

Ströber is een comfortschoenenmerk voor zowel mannen als vrouwen. Daarnaast brengt het merk ook pantoffels. De schoenen komen in verschillende wijdtematen (G-H-J-K-M) en de maten gaan tot en met maat 43 voor vrouwen en maat 50 voor mannen. Alle schoenen worden geleverd met een uitneembaar voetbed dat bestaat uit vario-kurk of latex met een kalfsleren dekzool. Kersting Agency staat met Ströber op de comfort segmentatiedag in Cast op 4 maart.

Over Piesanto

Het Spaanse Piesanto is een modisch vrouwenschoenenmerk in het comfortsegment. De maatrange is uitgebreid: van 33 tot en met 45. Daarnaast werkt dit merk ook met een uitneembaar voetbed en wijdtematen.

 

Ströber:

Strober 1

strober 2

Piesanto:

piesanto

piesanto 2

piesanto 4