Cast start inkoopseizoen met focus op sport

AMSTERDAM, 15 januari 2019 15:13 | Tessa van Glabbeek

Op 24 januari start het inkoopseizoen in Cast met de eerste segmentatiedag ‘Cast&Sport’. Op deze dag ligt de focus op de sportmerken in het centrum. Ook gastexposanten die dit segment vertegenwoordigen zijn aanwezig.

Tijdens de eerste segmentatiedag van het seizoen zijn er zo’n 35 merken aanwezig, zowel vaste als gastexposanten die het sportsegment in de schoenenbranche vertegenwoordigen. De segmentatiedag ‘Cast&sport’ trapt het inkoopseizoen af voor herfst-winter 2019-2020.  De andere segmentatiedagen zijn Kids (4 februari), Fashion (18 februari) en Comfort (4 maart). Daarnaast is van 24 tot en met 26 februari ook de beurs Buy&Bloom te bezoeken in Cast.

De 35 merken die sowieso aanwezig zijn tijdens ‘Cast&Sport’, zijn als volgt:

  • Aigle
  • Berghen
  • Bergstein
  • Björn Borg
  • BK
  • Brunotti
  • Caterpillar
  • Chaco
  • Columbia
  • Dolomite
  • Ellesse
  • Fila
  • Gaastra
  • Giesswein
  • Grisport
  • Helly Hansen
  • Hummel
  • KangaRoos
  • Kappa
  • Kawasaki Footwear
  • Keen
  • K-Swiss
  • Lacoste
  • Lowa
  • Masters
  • Meindl
  • Merrell
  • Munich
  • Olang
  • Olukai
  • O’Neill
  • Oofo
  • Osaka
  • Sorel
  • Teva

Tickets voor alle segmentatiedagen zijn gratis te bestellen op de website van Cast. Bij het boeken van tickets maak je kans op een overnachting + ontbijt&diner bij het Fletcher Hotel in Nieuwegein. Tijdens de eerste segmentatiedag Sport zijn er ook prijzen te winnen bij enkele stands. Zo kun je bij K-Swiss kaarten winnen voor het ABN Amro tennistoernooi en kun je bij Brunotti toegang winnen tot Snowworld.

Pand geveldoek 2019-1