Beerens & Shoes voegt nieuw merk aan portfolio toe

AMSTERDAM, 11 januari 2019 17:05 | Tessa van Glabbeek

Agentuur Beerens & Shoes heeft per december 2018 het pumplabel Giulia aan het merkenpakket toegevoegd.

Een nieuw merk in het portfolio van Beerens & Shoes: het Belgische pumplabel Giulia. Het agentuur laat in een persbericht weten: “Het succes van Giulia bewijst dat de schoenenretail op zoek is naar nieuwe businessmodellen. De tijd van 90 procent voororderen en 10 procent nabestellen ligt achter ons.” Het pumplabel stelt een gratis display ter beschikking, waarop 29 verschillende kleuren pumps worden getoond. Giulia levert vervolgens binnen twee werkdagen de (na)bestelde kleur per paar na. Consumenten kunnen daarbij kiezen om het paar in de winkel of rechtstreeks bij de consument te laten leveren.

Beerens: “Consumenternbestedingen klimaat en distributiekanalen zijn de afgelopen jaren drastisch gewijzigd en maken de risico’s van grootschalig voororderen onverantwoord groot. Giulia biedt hierop het antwoord: met een zeer beperkte voororder kan een grote collectie pumps aan de consument worden getoond en geleverd.”

Beerens & Shoes is te vinden in Cast: 039 Rood