1st Agency voegt nieuw merk toe

AMSTERDAM, 12 juli 2019 13:09 | Tessa van Glabbeek

Het agentuur van Björn Snel, 1st Agency, heeft het portfolio uitgebreid met het sneakerlabel Wushu.

Op Modefabriek introduceerde Björn Snel van 1st Agency een nieuw merk in zijn portfolio. Het sneakerlabel Wushu debuteerde op de Amsterdamse beurs: “Je wilt een nieuw merk een goede introductie meegeven en waar kan dat beter dan op Modefabriek als je zowel mode- als schoenenzaken wilt aanspreken?”, vertelde Snel aan Schoenvisie.

Het verhaal van Wushu begon bij twee Italiaanse broers; Walter en Paolo Lorini. Zij startten op jonge leeftijd al met vechtsporten, en stapten na enkele jaren over naar de vechtsport Wushu. Ze waren de eersten in Italië die met de vechtsport begonnen. In 1985 creëerde Walter en Paolo de eerste schoenen, specifiek bedoelt voor Wushu: het schoenenmerk was geboren.

De sneakers hebben een Ru Yi-symbool op de zijkant, het instrument dat wordt gebruikt om de diepste verlangens van het hart te vervullen.

 

Wushu_SS19_005

WUSHU_SS19_GALLERY_10

wushu_SS19_ind_03

wushu_SS19_ind_11