De Bijenkorf gaat samenwerking aan met PostNL

Amsterdam, 17 oktober 2016 15:47 | Aafje van IJzendoorn

Bezoekers van deBijenkorf.nl kunnen vanaf nu hun bestelling ophalen bij een PostNL Pakketpunt.

Bestellingen in de webshop van de Bijenkorf kunnen voortaan opgehaald worden bij pakketpunten van PostNL. Het warenhuis zegde deze maand zijn samenwerking met UPS/Kiala op, om het afhalen van pakketjes op afhaalpunten, aan PostNL uit te besteden. Het postbedrijf verzorgde tot nu toe al de thuisbezorgingen voor de Bijenkorf.

Verbeterde service

Door de samenwerking met PostNL hebben klanten van deBijenkorf.nl nu een nog ruimere keuze in verzendopties door het grote aantal afhaalpunten, ongeveer drieduizend, in Nederland. “PostNL heeft het grootste netwerk aan afhaallocaties en dat betekent meer pakketpunten voor de klant om uit te kiezen”, meldt Stefanie Meltzer, Customer Excellence Manager van de Bijenkorf, in een persbericht. “PostNL was al onze bezorgdienst voor thuisbezorging en door ook de ophaalpunten van PostNL aan te bieden, kunnen we een betere service aan de klant verlenen.”

Snelle levering

De producten kunnen door de samenwerking sneller geleverd worden. Op maandag tot en met vrijdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag geleverd bij het PostNL Pakketpunt, meldt de Bijenkorf.