TOP

51 procent van de Nederlanders gebruikt Bol.com als oriëntatiekanaal

Bol.com wordt door meer dan de helft van de Nederlanders gebruikt als oriëntatiekanaal, waarna het product vervolgens in een fysieke winkel wordt aangeschaft. Meer dan de helft van de Nederlanders gebruikt Bol.com als oriëntatiekanaal. Via het platform winnen ze informatie in, waarna ze het product vervolgens in een fysieke winkel aanschaffen. Dat blijkt uit onderzoek van Mediaxplain waar Twinkle over schrijft. Het marketingbureau deed onderzoek naar Nederlanders en hun koopgedrag op marktplaatsen. Negen van de tien ondervraagde Nederlanders (in totaal 1000 mensen van 18 jaar en ouder) bestelt op Bol.com. Amazon is minder populair, daar bestelt 22 procent van de ondervraagden.

Log in om verder te lezen

Inloggen

 


Professionals in de schoenenbranche lezen Schoenvisie. Sluit nu een digitaal proefabonnement af (stopt automatisch) en ontvang gratis een maand lang, 24/7 volledige en onbeperkte toegang tot www.schoenvisie.nl

Neem een proefabonnement