Vragen


Schoenvisie.nl is deels een betaalde website geworden. Dat betekent dat onze beste artikelen 'versleuteld' zijn, ze staan in een 'besloten' gedeelte. Alleen met een abonnement kunt u deze artikelen exclusief lezen. Er zijn verschillende abonnementsvormen.

Hieronder staan de meest gestelde vragen over het besloten gedeelte op www.schoenvisie.nl, dat we 'Mijn Schoenvisie' noemen. Zit hier uw antwoord niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via de mail klantenservice@schoenvisie.nl of telefonisch via 0570-504385, bereikbaar van 9.00-17.00.

1.    Mijn Schoenvisie
1.1    Waarom moet ik inloggen op Schoenvisie.nl?
1.2    Vanaf wanneer kan ik inloggen?
1.3    Blijf ik naast schoenvisie.nl ook mijn papieren Schoenvisie ontvangen?

2.    Aanmelden
2.1    Hoe meld ik mij aan voor Mijn Schoenvisie?
2.2    Blijf ik naast schoenvisie.nl ook mijn papieren Schoenvisie ontvangen?

3.    Inloggen
3.1    Hoe log ik in voor Mijn Schoenvisie?
3.2    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
3.3    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

4.    Abonnement
4.1    Zit 'Mijn Schoenvisie' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?
4.2    Waar kan ik mijn abonnement koppelen?
4.3    Hoe wijzig ik mijn abonnement?
4.4    Hoe zeg ik mijn abonnement op?
4.5    Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?
4.6    Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?
4.7    Hoe weet de site dat ik abonnee ben?
4.8    Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementen inlog?

5.    Gegevens
5.1    Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Schoenvisie?
5.2    Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van Schoenvisie?

6.    Problemen
6.1   Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.

7. Overige vragen
7.1    Hoeveel artikelen kan ik lezen?
7.2    Wat zijn de kosten voor schoenvisie.nl?



1.    Mijn Schoenvisie

1.1    Waarom moet ik inloggen op Schoenvisie.nl?

Omdat we naast de journalistieke printedities van Schoenvisie, óók graag meer onafhankelijke inhoud willen bieden online. Hiervoor hebben we de redactie van Schoenvisie anders ingericht. Zo krijgen redacteuren bijvoorbeeld meer tijd om online artikelen te schrijven. Daardoor kunnen we nu veel meer journalistieke verdieping brengen. Het niveau dat u van ons gewend bent in de printedities, brengen we nu dus óók 24/7 online. Zo hoeft u nooit meer iets te missen en bent u altijd precies op de hoogte van wat er speelt in de schoenenbranche.  

Voorbeelden van artikelen die je dagelijks kunt lezen zijn:

  •     Actuele marktcijfers en eigen, exclusief onderzoek van Schoenvisie uitgevoerd door GfK    
  •     Altijd de laatste (korte termijn) trends per segment van onze eigen trendwatchers
  •     Wekelijks how to’s en praktische tips & tricks over geld verdienen met online retailen
  •     Wekelijks achtergronden en analyses van het nieuws: wat betekenen economische ontwikkelingen voor de mode-ondernemer?
  •     Wekelijks de rubriek Bestseller; de best verkochte items van een winkelier
  •     Vaste expertblogs op de thema’s logistiek, inkoop, beleving en juridisch
  •     Meepraten met vakgenoten door middel van reacties
  •     Wekelijks de rubriek Klantenbinder; lucratieve winkelacties uitgelicht
  •     The Label finder: Zien welke merken bij u in de buurt verkocht worden en door wie
  •     Nieuwe collecties online bekijken én inkopen via NextCollections, de 24/7 modebeurs online
  •     Wekelijks verhalen van binnenuit: hoe staan uw collegaretailers ervoor
  •     Even Afrekenen: de succesvolle rubriek uit Schoenvisie nu ook online
  •     De resultaten van onze polls geduid

Terug naar boven.

1.2    Vanaf wanneer kan ik inloggen?

    Vanaf 1 juli kunt u inloggen.

1.3    Blijf ik naast schoenvisie.nl ook mijn papieren Schoenvisie ontvangen?

    Ja, dit blijft onveranderd.

Terug naar boven.

2.    AANMELDEN

2.1    Hoe meld ik mij aan voor Mijn Schoenvisie?

Om u aan te melden voor Mijn Schoenvisie klikt u rechtsboven in de paarse balk op 'Inloggen'. Klik vervolgens op de knop 'Account activeren'. Er verschijnt een aanmeldingsformulier.  Vul het formulier in en klik op verzenden. U ontvangt een bevestigingsmail in je e-mailinbox. Klik op de link in de bevestigingsmail. U bent aangemeld voor Mijn Schoenvisie!

    Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

2.2    Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Op iedere Schoenvisie die u ontvangt zit een adreslabel met daarop je gegevens. Hierop staat uw 6-cijferige abonneenummer (eerste nummer voor de slash). U kunt uw abonneenummer ook opvragen bij de klantenservice van Schoenvisie:  0570 – 504385 of klantenservice@schoenvisie.nl

Terug naar boven.

3.    INLOGGEN

3.1    Hoe log ik in voor Mijn Schoenvisie?

Klik op de paarse balk op ‘inloggen’ om in te loggen. Vervolgens kunt u uw inloggegevens invoeren en inloggen. Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

3.2    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Nadat u bent ingelogd komt u op de welkomspagina. Hier vindt u links in het menu, de link Wachtwoord wijzigen’. Via deze link kunt u uw wachtwoord wijzigen.

    Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

3.3    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?


Klik in het inlogveld op de link ‘Wachtwoord vergeten’. Via deze link kunt u met uw e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen. Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

Terug naar boven.

4.    ABONNEMENT

4.1    Zit 'Mijn Schoenvisie' bij mijn huidige abonnement inbegrepen?

Als abonnee krijgt u tijdens een proefperiode automatisch gratis toegang tot ‘Mijn Schoenvisie’. Daarna wordt het een onderdeel van je abonnement.

4.2    Waar kan ik mijn abonnement koppelen?

Log in op Mijn Schoenvisie. Ga op de overzichtspagina van Mijn Schoenvisie naar ‘mijn abonnement’. Klik vervolgens op account koppelen. Vul hier uw gegevens in en druk op verzenden. Uw account is gekoppeld.

Terug naar boven.

4.3    Hoe wijzig ik mijn abonnement?

U kunt uw abonnement wijzigen door in Mijn Schoenvisie naar ‘mijn abonnement’ te gaan. Klik hier op de button abonnement wijzigen. Hier kunt u middels het formulier uw abonnement wijzigen. Telefonisch een wijziging doorgeven kan ook via 0570 -504 385.

Let op: wijzigingen van uw abonnement worden als volgt doorgevoerd. Een uitbreiding van uw huidige abonnement wordt binnen 5 werkdagen verwerkt. Een opzegging (of een gedeelte hiervan) wordt voor de vervaldatum van de opzegging verwerkt.

4.4    Hoe zeg ik mijn abonnement op?


We vinden het jammer dat u overweegt uw abonnement op te zeggen. Opzeggen kan door te bellen met onze klantenservice via 0570 – 504385. Je kan ook naar ‘Mijn Schoenvisie’ gaan en vervolgens naar ‘mijn abonnement’. Hier vindt u het contactformulier voor wijziging of opzegging van je abonnement.

Terug naar boven.

4.5    Kan ik nog inloggen als ik geen abonnement meer heb?

Ja, u kunt gewoon inloggen en reageren op openbare artikelen. Afgeschermde artikelen voor abonnees zijn niet meer te lezen.

4.6    Wat gebeurt er met mijn account na het stopzetten van mijn abonnement?

Uw account op Schoenvisie.nl blijft beschikbaar. Afgeschermde artikelen zijn na het aflopen van je abonnement niet meer te lezen.

Terug naar boven
.

4.7    Hoe weet de site dat ik abonnee ben?


De website van Schoenvisie is gekoppeld aan het abonnee bestand van Schoenvisie. Aan de hand van uw abonneenummer, postcode en huisnummer kan Schoenvisie.nl uw abonneegegevens ophalen.

4.8    Wat is het verschil tussen registreren en de abonnementeninlog?

FAQ SV tabel 

Voorbeelden van artikelen die u kunt verwachten met een Online Abonnement zijn: 

  •  Aruna Seth ontwerpt schoenen met wow-factor [Lees het artikel hier]
  •  Interview: Vijf vragen aan Paul van Lammeren, oud-directeur Cast [Lees het artikel hier]
  •  Interview: Wat kun je leren van outlet shopping villages? [Lees het artikel hier]

Terug naar boven.


5.    GEGEVENS

5.1    Hoe wijzig ik mijn gegevens bij Schoenvisie?

Klik in ‘mijn Schoenvisie’ op ‘mijn gegevens’. Pas de velden aan die u wilt aanpassen en klik vervolgens op ‘wijzigingen opslaan’. Uw gewijzigde gegevens zijn opgeslagen. Bekijk dit filmpje voor een visuele uitleg.

5.2    Geldt een adreswijziging ook voor de print editie van Schoenvisie?

Ja. Indien u verhuist bent, of u wilt het vakblad van Schoenvisie op een ander adres laten bezorgen dan gebeurt dit automatisch na het wijzigen van uw gegevens. Hou er hierbij wel rekening mee, dat de wijziging uiterlijk 3 weken voor het verschijnen van het magazine bij ons binnen moet zijn. Indien dit niet het geval is gaat de wijziging in vanaf het nummer wat daarna verschijnt.

Terug naar boven.

6.    PROBLEMEN

6.1    Ik heb mij geregistreerd maar kan geen artikelen lezen.

Controleer door rechtsboven op inloggen te klikken of u daadwerkelijk ingelogd bent.
Om artikelen te kunnen lezen moet u een abonnement op Schoenvisie hebben.

Het kan zijn dat uw abonnement op Schoenvisie nog niet gekoppeld is aan uw registratie. Log in op Mijn Schoenvisie en ga vervolgens naar ‘Mijn abonnement’.  Controleer of daar uw abonnement vermeld staat.

Optie 1: Als daar geen abonnement staat dan kunt u uw bestaande abonnement koppelen door op account koppelen te klikken. Heeft u geen bestaand abonnement op Schoenvisie? Sluit dan een voordelig abonnement af.

Optie 2: Er staat een actief abonnement. Er is waarschijnlijk iets mis met uw koppeling. Neem contact op klantenservice via 0570 - 504385 of klantenservice@schoenvisie.nl.

Terug naar boven.

7.    OVERIGE VRAGEN

7.1    Hoeveel artikelen kan ik lezen?

Als abonnee van Schoenvisie kunt u onbeperkt artikelen lezen.


7.2    Wat zijn de kosten voor Schoenvisie.nl?


Schoenvisie.nl heeft meerdere mogelijkheden om een abonnement af te sluiten.
Bekijk hier de verschillende abonnementen.

Terug naar boven.